Pagi nea sy berase amat laa sedih sbb tadi tgok showdown 2011 rokusteps terkeluar mase dkt bottom four ? tak patut tak patut . I love hmc phlow bt bole pk and tgok lah antare diorang sape lh bgus and byk create new care dance . Cewahh HAHA . Suke elecoldxhot but dorang tu lg lah . Every weeks yg same jugek , ketak-II jugek bdan diorang . Yg menonton tuh ade nmpk diorg create something differences ? haa takde kan ? Itu lg lah , then mase final tadi jea diorg buat lain and okelah best . Still tak puas hati Rokusteps tak menang :'( tahun nea punye showdown tapape . Err sakit hati gile tgok bile diorg buat rokusteps mcm tuh , tak adil gile ? kan kan ? pfffffftttttt ==' baik sebelum tu keluarkan jea , pd suh diorg penat-II training then terkeluar bottom four ? haaaa nyirappppp . oke dah kbai !
">
